Turundusmõtted
5. sept. 2020

Geniaalne Müügitoetustööriist: Messengeri kasutajamäng

Case Study: kuidas me Messengeri abil jäätisemüüki kasvatasime Messenger kui potentsiaalne turunduskanal on Facebooki kõrval…
Read More
Turundusmõtted
22. juuli 2020

Turu-uuringud: miks teha ja mis neist kasu on?

Koroonast tingitud kriisi ajal otsisid paljud ettevõtted uusi võimalusi oma tegevust laiendada ning pakkuda klientidele…
Read More
Turundusmõtted
24. juuli 2020

Kuidas mõjutavad botid veebilehtede statistikat?

Veebibotid on n-ö robotid või käsklused, mis täidavad automaatselt ja efektiivselt neile antud ülesandeid. Ülesandeid…
Read More
Turundusmõtted
20. juuni 2020

Kuidas valida (digi) turundusagentuuri?

Ehkki meil on plaanis sarnase teemaga pikem artikkel, võtame kokku mitmete klientide ja allikate kogemused.…
Read More
Turundusmõtted
24. apr. 2020

Miks on praegu parim aeg reklaamimiseks?

Nagu ikka, kui majanduses tekib allakäik või ettevõttel läheb raskeks, kärbitakse esimesena turunduseelarvet. See aga…
Read More
Turundusmõtted
25. märts 2020

Kriisis on peidus võimalused

Kõigepealt: täna peavad ka kõik ettevõtjad tegema koostööd ja olema partnerid, et hoida majandus ringlemas…
Read More
Turundusmõtted
1. apr. 2020

Google ja PublicTV

PublicTV alustab 4. Maist Eestis Google reklaamide automaatkuvamist oma 217-nel ekraanil PublicTV on ühistranspordi ekraanidel…
Read More