Mihkel Kahju 2 Praktiline Turundus 12. märts 2020 Alustame!Blumm GrowtHouse on kasvuagentuur. Kümne aastaga oleme arenenud loov- ja meediaagentuurist täisteenust pakkuvaks turundusagentuuriks, kes…Read More
Mihkel Kahju 2 Praktiline Turundus 25. märts 2020 Mis on ja mis pole turundus?Osa 1: Segmenteerimine. Vanemas maailmas käsitletakse turundust kui väärtuse loomist ja tarnimist. Eestis on kahjuks…Read More
Mihkel Kahju 4 Praktiline Turundus 21. apr. 2020 Mis on ja mis pole turundus? 2Osa 2: Sihtturu valimine ehk turu fookus. Kui oled läbinud turunduse esimese etapi – segmenteerimise…Read More
Mihkel Kahju 1 Praktiline Turundus 20. juuni 2020 Mis on ja mis pole turundus? 3Osa 3: Positsioneerimine Kolmas etapp turundusprotsessis on oma brändi, toote või teenuse positsioneerimine turul. See…Read More
Mihkel Kahju 0 Praktiline Turundus 24. juuli 2020 Mis on ja mis pole turundus? 4Osa 4: Tootearendus ja teenusedisain Enamik siinseid lugejaid turundavad tooteid või teenuseid, mis on n-ö…Read More
Mihkel Kahju 0 Praktiline Turundus 5. sept. 2020 Mis on ja mis pole turundus? 5Osa 5: Hinnakujundus Liiga tihti määratakse tootele või teenusele hind pelgalt sisetunde või kulude põhjal.…Read More
Mihkel Kahju 0 Praktiline Turundus 19. okt. 2020 Mis on ja mis pole turundus? 6Osa 6: Teenindus (ehk laiemalt: kliendikogemuse loomine) Teenindus on oluline osa turundusest, sest läbi selle…Read More
Mihkel Kahju 0 Praktiline Turundus 20. okt. 2020 Mis on ja mis pole turundus: KokkuvõteOleme jõudmas lõpule meie turundustahvli esimese artikliseeriaga. Seeriaga selgitasime lahti turunduse alla kuuluvad erinevad etapid,…Read More