Meie oleme ebatraditsiooniline turundusagentuur. Nimetame end pigem kasvuagentuuriks kuna

  1. Turundusagentuuri nime on igasugu reklaamimüüjad ära solkinud
  2. Olemegi pigem kogumik ettevõtjaid, kes siblivad südamega oma klientide kasvu heaks
  3. Oleme oma kanalite ja tegemistega veidi ebatraditsioonilised: ehk oled kuulnud guerilla-marketingist?

Üks me inspiratsioone on Simon Sineki “Start with the ‘Why'” sõnum. Siin on meie eksistentsi põhjus:

Why: “Teame, et Turundus on rohkemat kui reklaam ja tahame seda teadmist levitada võimalikult kaugele, et Eesti turundusmaastiku ja ettevõtteid suunata tegema äri paremini ja efektiivsemalt”
How:  “Läbi praktilise programmi kus saab ise ka reaalseid turundustegevusi proovida ja tulemusi näha”
What: “Kasvumaja, milles sisalduvad agentuuri elemendid ja ka turunduskool, kus saab praktiliselt realsiseerida meedia- ja digiagentuuride lahendusi”

Me teeme asju kliendi tulemuste ja mitte kunsti tegemise või kuldmunade teenimise pärast.

Blumm sai alguse 2011 aastal ja loodi PublicTV juurde kui suurkliendiosakond. Kiiresti arenes ta omaette agentuuriks, mis oli pigem Loov- ja meediaagentuur kui täielik turundusagentuur. Aastaid tegutseti ja kasvati. 2018 aastal sai aga selgeks, et loovagentuuri osa on saanud liiga võimsaks, kuid mitte piisavalt kasumlikuks. Läbi aastate oli juurde aga kasvanud digiosakond. 2018 aastaks oli ta juba päris pädev ja juhtkond otsustas vähendada loovosakonda ning võimendada digiosakonna tegemisi. Sealt algaski kasvumajaks pöördumine. Täna koosneb Blumm GrowthHouse neljast osakonnast:

  • Blumm Creative – Meie vähendatud loovosakond koosneb neljast põhilisest ja lisanduvatest sisseostetud loovinimestest: disainerid, monteerijad, copywriterid.
  • Blumm Productions – Meie kolmeliikmeline videoprodukstiooni meeskond, kes toodab lihtsamatest slaidshow-klippidest kuni suuremate produktsioonideni: intervjuud, vebinarid, muusikavideod ja telereklaamid.
  • Blumm Digital – Meie digiosakond, kus on viis põhiliiget ja kolm painduva leppega spetsialisti. Nemad on pädevad SEO ehk otsingumootori optimeerimise, Google Adsi ehk otsingu ja bännerreklaami alal, sotsiaalmeedia reklaami ja sisuturunduse alal. Täna me ei tee sotsiaalmeedia kontohaldust.
  • Blumm Media – Meie meediaosakond nelja põhiliikme ja praktikantide-vabakutselistega. Vahendame kõiki meediumeid ning omame Eesti meediaturul kokkuleppeid enamike agentuuride ja meediamajadega, kuid põhilised tööriistad on telereklaam, välimeedia ja digilahendused.

Osad agentuurid nimetavad oma osakondi justkui eraldi “agentuurideks” – seega sellise põhimõttega oleme me kokku justkui 5 agentuuri? Koos GH ehk kasvumaja endaga…

Kust aga nimi GrowtHouse? Ja miks ühe H-tähega? Kuna Blumm tegutseb ka rahvusvaheliste klientidega nende äri kasvatades ja me asume Tallinna kõige hubasemas katusekontoris ja väga toredas kollases majas, saigi meie uueks lisanimeks inglisekeeli kasvumaja. Tegelikult aga ei ole nimi mitte ühe H-tähega, vaid teine H-täht on trükis kirjutatud esimese taha ;). See on natuke teistmoodi. Sest me olemegi teistmoodi ja kastist väljas agentuur.

Võta aga ühendust ja koged seda isegi! 🙂

PS: Võta ühendust ka siis, kui otsid praktikakohta turunduses: uuringutes, müügitöös, digiturunduses jpm