MySkyHelp aitab teil kiiresti taotleda hüvitist hilinenud, tühistatud või ülebroneeritud lendude eest
![]() |
Lisa meie veebileht oma järjehoidjatesse |
Saada hüvitist
Kas teie lend hilines või tühistati?
Hüvitise nõue kuni 600 € reisija kohta lennu hilinemise või tühistamise eest, sõltumata pileti maksumusest
MySkyHelp: Teie usaldusväärne partner lennu kompensatsiooni saamiseks
Lennu hilinemise hüvitis
Kui teie lend saabub lõppsihtkohta üle 3 tunni hilinemisega lennuettevõtja vastutuse tõttu, võib teil olla õigus saada hüvitist.
Tühistatud lennu hüvitamine
Kui teid ei teavitatud lennu tühistamisest vähemalt 14 päeva enne väljumist, võib teil olla õigus saada hüvitist. Lisaks sellele võite saada tagasi piletiraha tühistatud lennu eest.
Ülebroneeritud lennu hüvitamine
Kui teid ei teavitatud lennu tühistamisest vähemalt 14 päeva ette, võite olla õigustatud kompensatsioonile. Lisaks kompensatsioonile võite olla õigustatud ka tühistatud lennu piletiraha tagasimaksele.
Hüvitiste summad |
||
Lennud alla 1500 km |
Lennud vahemikus 1 500 km - 3 500 km |
Lennud üle 3500 km |
€250 |
€400 |
€600 |
Te maksate ainult siis, kui me võidame
Meie tasu on protsent hüvitisest, mille me teile kindlustame, nii et te ei maksa kunagi taskusse.
Meie standardtasu on AINULT 28% (sisaldab käibemaksu).

99% taotlustest on edukalt menetletud

Finantsrisk puudub

Alates 2016. aastast turul
Siin on mitu põhjust, miks peaksite valima MySkyHelp:
- Kliendi jaoks ei ole probleeme: Me koostame ja esitame teie nimel ametliku hüvitisnõude, nii et te ei pea midagi tegema.
- Maksmine ainult eduka tulemuse korral: Te ei maksa midagi enne, kui saate hüvitise.
- Maksimaalne hüvitis lühima aja jooksul: Meie advokaadid töötavad selle nimel, et te saaksite maksimaalse hüvitise võimalikult kiiresti.
- Sõltumatus kindlustusest: Isegi kui teil on kindlustus, on see hüvitis sellest sõltumatu, sest see on hüvitis tekitatud ebamugavuste eest.
- Ei sõltu pileti hinnast: Hüvitise suurus ei sõltu piletihinnast, vaid ainult sihtkoha kaugusest.
- Tõestatud tõhusus: Oleme aidanud juba tuhandetel klientidel saada hüvitist.
Need eelised teevad MySkyHelpist suurepärase valiku neile, kes soovivad saada hüvitist ilma probleemideta ja kuludeta.
Kohaldatakse ELi lennureisijate õigusi:
- Kui teie lend toimub ELis ja seda korraldab kas ELi või ELi-väline lennuettevõtja
- Kui teie lend saabub ELi väljastpoolt ELi ja seda korraldab ELi lennuettevõtja
- Kui teie lend väljub EList ELi-välisesse riiki, mida korraldab ELi või ELi-väline lennuettevõtja
- Kui te ei ole juba saanud hüvitisi (hüvitist, marsruudi muutmist, abi lennuettevõtjalt) lennuga seotud probleemide eest selle reisi eest ELi-välise riigi asjakohase õiguse alusel.
EL tähendab 27 ELi riiki, sealhulgas Guadeloupe, Prantsuse Guajaana, Martinique, Mayotte, Réunion, Saint-Barthélemy, Saint-Martin (Prantsuse Antillid), Assoorid, Madeira ja Kanaari saared, kuid mitte Fääri saared. ELi eeskirju kohaldatakse ka Islandile, Norrasse ja Šveitsi suunduvate ja sealt saabuvate lendude suhtes.
UK air passenger rights apply:
- If your flight is within the UK and is operated either by a UK or a non-UK airline.
- If your flight arrives in the UK from outside the UK and is operated by a UK airline.
- If your flight departs from the UK to a non-UK country operated by a UK or a non-UK airline.
- If you have not already received benefits (compensation, re-routing, assistance from the airline) for flight-related problems for this journey under the relevant law of a non-UK country.
UK means the United Kingdom, including England, Scotland, Wales, and Northern Ireland. UK rules also apply to flights to and from the Channel Islands and the Isle of Man.
For more detailed information, you can visit the UK Government's air passenger travel guide